N-VA Groot-Oostkamp kiest nieuw bestuur.

Op 16 maart 2011

Lieven Vandenbroucke werd verkozen tot nieuwe voorzitter van de plaatselijke N-VA-afdeling. Hij volgt Tom Landschoot op die de voorbije 6 jaar het voorzittersschap waarnam. Koen Delaey is ondervoorzitter en Els Sarazyn secretaris. Veerle Hutsebaut waakt als penningmeester over de financieen. Pieter Lescouhier is verantwoordelijk voor de ledenadministratie, Marleen De Mulder fungeert als organisatieverantwoordelijke en Lawrence Vancraeyenest verzorgt de jongerenwerking.

Senator en fractieleider Patrick De Groote feliciteerde het 17-koppige bestuur en dankte de anciens voor hun inzet de voorbije jaren. Met De Groote, Pintelon en Landschoot heeft N-VA momenteel 2 gemeenteraadsleden en 1 ocmw-raadslid. N-VA staat klaar voor 2012. De Groote deed ook een oproep naar nieuwe mensen die de N-VA verder willen helpen uitbouwen.

N-VA Groot-Oostkamp groeide uit tot een grote afdeling, het ledenaantal blijft stijgen. We hebben wind in de zeilen.

Er zullen zelfs nog twee coöptaties volgen in het bestuur.

Ander bestuursleden zijn: Walter Debruyne, Michael Geerolf, Leonard Deknock, Michiel Vlaeminck, Trees Roose, Carine Verbrugghe, Yoerie De Groote en Geert van Reybrouck.