BELEEF OOSTKAMP

Op 25 april 2017, over deze onderwerpen: LOKALE ECONOMIE IN OOSTKAMP

De SPAARKAART binnen GROOT OOSTKAMP is er en ook wij van N-VA vinden dit top.

"Beleef Oostkamp" stak in de Merel, maar je vindt de spaarkaart ook bij de deelnemende winkels.

Koop bij de GROOT OOSTKAMPSE HANDELAARS en je wordt beloond.

Daar zeggen wij geen NEEN tegen!

Dit kon je in de krant lezen...

Sparen met Oostkamp Beleef Pas

Krant van West-Vlaanderen/De Weekbode Torhout,

Vr. 31 Mar. 2017, Pagina 47

OOSTKAMP - Vrijdag 24 maart werd de Oostkamp Beleef Pas, de nieuwe Oostkampse Joyn-klantenkaart voorgesteld. Inwoners die boodschappen doen bij lokale handelaars kunnen punten sparen en genieten van tal van voordelen en kortingen.

Wie de kaart gebruikt, maakt elke week kans op een van de drie cadeaubonnen van 50 euro. Ondertussen schreven meer dan 50 handelaars zich in. Met dit initiatief wil de gemeente de lokale handelaars ondersteunen en het economische leven in de dorpskernen stimuleren. De gemeente werkt hiervoor samen met Unizo Oostkamp, Unizo Ruddervoorde, Shopping Oostkamp en de firma Joyn.

E-commerce

“Het winkelaanbod in de diverse dorpscentra is hét DNA van onze gemeente. Winkels en winkelgebieden zijn niet weg te denken uit ons dagelijks bestaan. Maar we zien consumenten veranderen én de e-commerce meer en meer z’n intrede doen. Als gemeente is het belangrijk om dat proces te ondersteunen. Om die reden dachten we na over een digitale spaarkaart die handelaars verbindt, comfort geeft aan de consumenten en het lokaal winkelen versterkt. Zo kwamen

we uit bij de Joyn-spaarkaart. We verbonden daaraan ook de gemeentelijke cadeaubon. Ik ben superenthousiast dat meer dan 50 handelaars direct intekenden”, weet Jan de Keyser, schepen van Economie te vertellen.

De Beleefoostkamp.pas is een onderdeel van het digitaal platform voor handel en horeca in Oostkamp. De gemeente Oostkamp koos Joyn, het grootste Belgische loyalty- en marketingnetwerk als partner. Meer dan 5.000 handelszaken zijn aangesloten. In Oostkamp zullen er meer dan 50 handelszaken deelnemen.

Het principe van de Beleefoostkamp.pas is eenvoudig. Wie winkelt of iets consumeert in een deelnemende zaak, kan zijn Beleefoostkamp.pas scannen bij het afrekenen aan de kassa. De Beleefoostkamp-punten komen op de kaart. Via de Oostkampse Joyn-kaart en de apps kunnen klanten/inwoners en bezoekers in één transactie/scan bij de deelnemende handels- en horecazaken sparen en betalen:

Cadeaubonnen

Je verzamelt ook winstkansen voor de wekelijkse tombola waarbij er drie winnaars 50 euro aan Oostkampse cadeaubonnen winnen. In een volgende fase zullen punten ingeruild kunnen worden voor gemeentevoordelen. Bovendien kunnen klanten in dezelfde transactie ook mobiel betalen, via Payconiq dat geïntegreerd is in de Joyn app. De lancering van de Oostkampse cadeaubon is voorzien voor mei 2017.

De Oostkampse Joyn-kaart

werdt bedeeld via De Merel en viel op maandag 27 maart in meer dan 10.500 Oostkampse brievenbussen. (GST)