STERRETJESWEIDE en BDW

Op 26 februari 2021

Na pakkend verhaal over sterrenkindje Emmy krijgt vzw Boven de Wolken meer steun

Een recent artikel in de Krant van West-Vlaanderen over het sterrenkindje Emmy en de vzw Boven de Wolken was voor de N-VA afdelingen Oostkamp en Beernem zo pakkend dat ze op de gemeenteraden van 25 februari een voorstel indienden om steun te geven aan Boven De Wolken. Zo willen ze meer aandacht vragen voor de sterrenweides op de gemeentelijke begraafplaatsen.

Raadslid STEFAAN BOLLAERT had een tweetal vragen voorbereid en na een pakkend betoon van schepen Delphine Roels en een tussenkomst van burgemeester Jan De Keyser werden beide vragen op een positieve manier onthaald.

Wij kunnen daar alleen maar blij om zijn. De beide vragen vinden jullie in het gemeenteraadsnieuws februari 2021.

SAMEN bouwen aan een straf OOSTKAMP!

Wie het volledig verhaal wil lezen, die kan dat door op de link van de KRANT VAN WEST-VLAANDEREN te klikken en je eenmaal te registreren.

Met dank aan Geert Stubbe