Arnout Verstraete

Arnout is politicoloog van opleiding en werkt op dit moment zijn master-na-master af aan de Universiteit van Gent. Je vindt Arnout in het weekend steevast op lokale evenementen of bij zijn jeugdbeweging, KSA Ruddervoorde. Hij groeide op in Waardamme en is hier nog steeds woonachtig. De kans is reëel dat je hem daar tegen komt al wandelend met de hond of aan een stevig tempo met loopschoenen aan.

Arnout is ondertussen al een hele poos actief bij de partij. Zijn engagement begon met een verkiezingsdeelname in 2018, waarna hij de smaak te pakken had. Vervolgens vervoegde hij Jong N-VA UGent, waar hij het tot voorzitter wist te schoppen. Daarnaast is Arnout ook penningmeester bij Jong N-VA Brugse Vrije. Recent zetelt hij tevens ook voor de N-VA in het Autonoom Gemeentebedrijf in Oostkamp.

Deze jongeman heeft naar eigen zeggen enkele belangrijke prioriteiten wat betreft onze gemeente. Arnout wil van Oostkamp een leefbare en veilige gemeente maken waarin jonge gezinnen, cultuur -en jeugdverenigingen kunnen bloeien. Dit met aandacht voor alle deelgemeenten.